15 Ocak 2009 Perşembe

Yapılacaklar..


Bir yanda; bitirilmesi gereken bir kitap, doldurulması gereken karneler, yazılması gereken değerlendirmeler, hazırlanması gereken yarıyıl ödevleri, örülmüş ama dikilmeyi bekleyenler, hala örülmekte olanlar.. Diğer yanda pelte kıvamında televizyon karşısından kalkamayan canı hiçbirşey yapmak istemeyen Nur.. Ne olacak benim bu halim :(
Arada tamamen bitmiş olan tek birşey kağıt katlama köpeklerimiz ama onuda ben değil çocuklar yaptı bana kalsa yine olmazdı herhalde :)

2 yorum:

  1. bravo miniklere ne guzel yapmışlar köpekleri:)

    YanıtlaSil
  2. Sen benim salonun ortasına yayılmış beni bir görsen, yanımda da yok yok ama ben saatlerdir arkadaş ziyaretlerinde yorum yazmakla ilgileniyorum (her ayzılanı sonuna kadar okuyunca çok vakit alıyor). Yani birisi gelse de maden yapmıyosun topla şunları dese harika olacak :))

    YanıtlaSil