18 Mart 2009 Çarşamba

18 Mart

Bugün çocuklarla beraber 18 Mart Çanakkale zaferini kutladık. Şehtlerimizi andık onlar için Çanakkale türküsünü söyledik Birde daha önce bu sitede gördüğüm şehitliği yaptık.
Bu faaliyeti yaparken gerçekten çok zorlandım kesme şekerleri yapıştırmak çok zor oldu ama emeğimize değdi..



***************************************************************************************************************************
Sınıfta çocukların diş fırçalarını plastik bir kap içerisine koyuyorduk ama ben hiç memnun değildim pek temiz gelmiyordu bana. Elimde parça kumaş vardı onunla bu organizeri diktim. Ceplerin iç kısmını poşetle beraber diktim diş fırçalarını çocuklar ilk koydukları anda ıslak olduğu için. Ancak cepleri ortadan bir kez daha diksem iyi olacakmış fırçaları, macunları koyunca ağırlık yaptı ve cepler sarktı. Bugün geri getirdim bu akşam dikeceğim inşallah.
Bu arada bu diş fırçalığını yeni oyuncağımla diktim :) Şu küçük dikiş makinalarından geçen marketten aldım. Kendi küçük ama dikişi gerçekten çok güzel. Başlangıç için çok kullanışlı şöyle dikiş olayını iyice öğrenince afilli bir makina alırım inşallah kendime :)












7 yorum:

  1. çocuklarla 18 martı anıp, onlara tanıtman ne kadar öenmli. Nur içinde yatsın şehitlerimiz.

    Diş fırçalık için ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize saglik ogretmenim cok guzel olmuslar ozelliklede sehitlik :)

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim sağolun.

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar beceriklisin Nurcum, fircalik harika kucuk dikis makinan su minicik olanlardanmi?
    Kullanislimi?

    18 Mart'in uzerinde uzun uzun durduk bizde cok etkilendi cocuklar.
    Allah sehitlerimizin ruhunu sadetsin.

    YanıtlaSil
  5. Çok guzel etkınlıkler.. cocuklarımıza gecmısı öğretmek ve unutturmamak ıcın yapılan her çaba özülmeye deger.

    Sevgılı Nur , lınk verdıgın de senın sayfanın dısına cıkıp dırek o lınke gıdıyorum. Senın sayfanın dısına cıkmadan lınk adresıne gıdılebılır. Bununla ılgılı kod ıstersen ıletebılırım :)

    Sevgıler
    Senay

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim Doğa. Şu kod işleriden pek anlamıyorum yardımını memnuniyetle kabul ederim :)

    YanıtlaSil
  7. merhaba bende sınıf öğretmeniyim sizi arkadaş listeme ekledim çok güzel çalışmalarınız var bende almayı düşünüyorum o makinelerden sizinki ne marka ve ne kadara aldınız bilgi verirseniz sevinirim hocam

    YanıtlaSil