22 Nisan 2011 Cuma

Son Okuduklarım

Kitaplar hakkında yorum yapmak benim işim değil. Bu işi gerçekten çok güzel yapan bloglar var. Ama ben okuduklarımın hepsini çok beğendim. "Hayat ve Hüzün" klasik Ayşe Kulin kitaplarındandı. "Mesneviden Hikayeler"  içerisinde ibretlik hikayeler bulunan akıcı ve kısa bir kitaptı. "Sır Tutabilir misin?" kafam dağılsın okuduğum kitap beni yormasın diyenler için çok uygun ve eğlenceli bir kitap. "Leyla" iç parçalayan bir insan bunları yapmış olamaz dedirten çok etkileyici bir kitaptı.




4 yorum:

  1. Leyla benimdeicimi parlamisti okurken.
    Bloglar acildi sonunda ne guzel :)

    YanıtlaSil
  2. evet canım sonunda açıldı :)

    YanıtlaSil
  3. ayşe kuline bende bayılıyorum zevkle takip ederim

    YanıtlaSil
  4. methini duyduğum ama okuyamadığım kitaplar,sağol arkadaşım,tekrar yorum yazmak mutluluk verici :)

    YanıtlaSil