14 Temmuz 2009 Salı

İncirli Tart

Geçen gün yaptığım kurabiyeler yenmeyince atmak istemedim ve nasıl değerlendirsem diye düşünürken tart yapmak geldi aklıma. Kurabiyeleri robotta çekerek un haline getirdim ve tart hamurunda un yerine kurabiyeleri kullandım. Tarif kafadan oldu tam olarak ölçüsü yok. Robotta çektiğim kurabiyeler yaklaşık 2 bardak oldu. 2 bardak kurabiye ununun içine yarım paket margarin, 1 yumurta akı ve 1 fincan pudra şekeri ekledim. Şekeri az koydum çünkü kurabiyede yeterince şekerliydi belki hiç koymasam bile olurdu. Daha önceden ısıttığım fırında yaklaşık 20 dakika kadar pişirdim.
Muhallebisinde de yine dolapta 3 kase kalan incir uyutmasına biraz daha süt ve nişasta ekleyerek koyu kıvamlı bir muhallebi haline getirdim ve karıştırarak soğuttuktan sonra tart hamurunun üzerine döktüm. Son olarak cevizle süsledim..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder