8 Ocak 2010 Cuma

Ballı Muzlu Pankek

Ballı Muzlu Pankek
2 su bardağı un
2 tane yumurta
2 yemek kaşığı pudra şekeri
2 bardak süt
2 yemek kaşığı sıvıyağ
Yarım paket kabartma tozu
1 paket vanilya
Önce süt, şeker, yağ ve yumurtalar eklenerek iyice çırpılır. Diğer malzemeler tek tek eklenerek topak kalmayacak şekilde çırpılır ve kızgın tavada pişirilir.
Ben üzerini muz, bal, ceviz, yeşil fıstık ve beyaz çikolata sosuyla süsledim. Beyaz çikolata sosunu ilk kez denedim ama sevmedim çikolatalı sos kadar güzel değil bence..



4 yorum:

  1. İlk defa gördüğüm bir tarif, denemek lazım, ellerinize sağlık, sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler Gelincik hem çok lezzetli hemde çok hafif oluyor gerçekten..

    YanıtlaSil
  3. Bende ilk kez görüyorum..Nefis gözüküyor gerçekten.. Kedinin ciğere baktığı gibi öyle bakakaldım:) Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. aa iyiki seni okuyorum bak aklıma geldi şimdi..sabah oğlum krep istemişti, bu harika pankekleri görünce aklıma geldi...bugun ki ikindi menümüz sıcacık nutellalı kreplerden ya da bu enfes pankeklerden oluşsun ;)

    YanıtlaSil