11 Şubat 2011 Cuma

Ev Ayakkabısı- Terliği

Yaz kış hiç farketmez evde terliksiz dolaşamam. Tabi hep aynı terlik ya da ayakkabıyı giymek beni sıkıyor çeşit çeşit ev ayakkabıları terlikleri burada devreye giriyor :) Sağ üsttekiler daha çok yazın giydiklerim. Çorap şeklinde olanı dün pentiden aldım 20 tlden 5 tlye düşmüş bitmeden bakın derim.. Pembe tüylü olan max mağazasının çocuk reyonundan :)Ayak numaram 36 olduğu için çocuk reyonlarından çok güzel ayakkabı ve terlikler bulabiliyorum. Gerçi yeni nesilin ayak numaraları 38-39larda olduğu için artık herkes bulabilir kendine göre modeller. Siyah ponponlu hediye. Pembe ve krem rengi olanları salı pazarından almıştım geçen yıl. Pembenin görüntüsünden anlaşılacağı üzere baya yıprandı artık.

2 yorum:

  1. ben mi göremiyorum,yinede güle güle giy.ayağında paralansın

    YanıtlaSil
  2. resim mi görünmüyor ninem :(

    YanıtlaSil