3 Kasım 2008 Pazartesi

Bebek Elbisesi




Bu elbise modeline daha önce nette rastlamış ve burada yayınlamıştım. Dikiş bilmiyorum ancak kafama göre yapmaya çalıştım sanırım oldu. Önce büstiyer kısmını ördüm. İlmek sayısını nasıl ördüğümü anlatmayı çok isterdim ancak yaparken not almadım ve aradan uzun bir süre geçtiği için unuttum :( Daha sonra yarım metre kumaş aldım. O kumaşında sadece yarısını kullandım. büstiyeri açık olarak masaya koydum kumaşıda önüne A pile yapmaya çalışarak teyelledim (doğrumu yazdım acaba ). Biraz dikiş payı bırakarak kestim ve sonra elimde diktim. Birde üçgen parça keserek bandana yaptım. 110 ilmek atarak 4 sıra haroşa ördüm. Bandana için kestiğim üçgenin uzun kenarına ördüğüm haroşa parçayı diktim. Dİğer iki kenarını kıvırarak lila rengi kesme boncukla süsledim. Pek bir şirin oldu :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder