19 Kasım 2008 Çarşamba

Sonbahar Projemiz

Bu faaliyeti yaklaşık 2 ya da 3 hafta önce yaptık. Sonbahar mevsimini tanıtmak amacıyla ilk önce eğitici bir cd izledik. Bu cd de sonbahar mevsiminde görülen değişiklikler çocuklarn seviyesine göre anlatılmış. Daha sonra okul bahçesine çevreyi gözlemlemeye çıktık. Hava durumunu kontrol ettik (şansıma o gün hava tam bir sonbahar havasıydı :). Daha sonra okul bahçesinde bulunan ağaçları gözlemledik. Sararan yapraklardan toplayarak sınıfa döndük. Sınıfa gelince çocukları gruplara ayırdım.
Bir grup sonbahar ağacını ve sonbaharda havaların nasıl olduğunu çalıştı. Topladığımz yaprakları ağacın etrafına yapıştırdılar. Hava durumunu gösteren resimleri boyadılar.
Bir grup öğrenci sonbaharda yediğimiz meyve ve sebzeleri çalıştı.
Diğer grup sonbaharda giydiğimiz kıyafetleri boyadı.
Son grubumuzda sonbaharda göç eden leyleği ve sonbaharda tüyleri sıklaşan hayvanlarımızı boyadı.









4 yorum:

  1. nuuurum ne kadar özgün olmuş ağaç bayıldım ya çocuklar nasıl da mutlu olmuşlardır.

    YanıtlaSil
  2. evet evet ben onlardan çok daha mutlu oldum çünkü sonbaharı en güzel şekilde kavradılar hedeflediğim amaç ve kazanımlara ulaştım :) Çok teşekkür ederim canım çok sağol..

    YanıtlaSil
  3. Süper bir faaliyet. Çocuklar için hem eğitici hem de eğlendirici olmuş. Fikrinize sağlık

    YanıtlaSil