16 Şubat 2009 Pazartesi

Aşk günü..






Sevgililer günü haftasında çocuklar sanırım tvden duymuş olacaklar ki sürekli aşktan meşkten bahsetmeye başladılar :) sonra bende sevgililer gününün (onların tabiriyle aşk günü) sadece kadın ve erkeğe özel bir şey olmadığını herkesin birbirini sevebileceğini sevgililer gününde annemize, babamıza ya da çevremizdeki herkese onları sevdiğimizi söyleyebileceğimizi anlatmaya çalıştım ancak onlar kikirdemeye aşktan meşkten bahsetmeye devam ettiler :) Sonra her çocuğa tek tek sevgi ne demektir diye sordum ve cevaplarını küçük kalplerin üzerine yazarak sınıfa astım. Şimdi hepsi okul çıkışı veliler almaya geldiğinde duvarı gösterip biz sevgiyi yazdık diyorlar..
Çocuklar genel olarak sevgiye aşık olmak, evlenmek cevabını verdiler.. En ilginç cevap 'dövmek' oldu. Niçin sevginin dövmek olduğunu düşünüyor bir anlam çıkaramadım..

5 yorum:

  1. ay gece gece güldürdün beni, sanırım çoban sevdiği koyunu yerden yere vururmuş tabiri sizin sevgi=dövmek yazan çocuğun ailesinde çok sık kullanılıyor :))

    YanıtlaSil
  2. Benim sinifimdada yasanan buyuk asklar var :)cok sekerler cok :)

    YanıtlaSil
  3. çok şirinn:))bu arda ödülün bende beklerim:)

    YanıtlaSil
  4. Sevigili Nur, cocuklara sevginin her halini anlattiginiz icin ogrencileriniz cok sansli :)) Iyi ki sizin gibi bir ogretmenleri var :))

    YanıtlaSil
  5. :)) mustafanin sevgi tanimina cok guldum, cok sekerler yaaa :))

    dovmek diyen cocukta ilgi cekmek icin oyle soyledi bence..

    YanıtlaSil