2 Şubat 2009 Pazartesi

Patates pizzası


Tatil harika gidiyor eh evde olupta kötü gitmesi beklenemez değil mi :) Ama çok çabuk geçti vakit. Geçen hafta son günlerin gündemdeki yarışması yemekteyizi bizim evde uygulayalım dedik. 5 kişilik bir aile olduğumuz için pazartesiden cumaya kadar hergün birimiz yemek yaptık - babam ve erkek kardeşim dahil- çok eğlendik vee en önemlisi ben birinci oldum :) Ama bizde tvdeki gibi saçma eleştiriler kırıcı sözler hakaretler yoktu sadece yemek vardı.. Yemekteyizin ayrıntıları ve fotoğrafları daha sonra inşallah. Şimdi hemen patates pizzasından bahsedip çıkmam lazım.. Yemekteyizde sıra erkek kardeşimdeyken patates püresi yapacağını söyledi ve yaklaşık 2 kilo patatesi haşlamış biz evde yokken :) Hepsi patates püresi olamayacağı için bir kısmını ayırdık. Dün akşam canımız pizza isteyince patates pizzası yaptım. Borcamı biraz yağladım patatesleri ezip pizza hamuru gibi borcama yaydım üzerine ketçap yerine daha sağlıklı olması için ev yapımı salçamızdan sürdüm ve üzerini aynı pizzada olduğu gibi evdeki malzemelerle doldurdum. 200 derece fırında kaşarlar eriyene kadar pişirdim. Patates zaten pişmiş olduğu için fazla pişirmeye gerek kalmıyor. Biz çok beğendik çok hafif oldu gerçekten.. Şimdi kaçmam lazım...:)

9 yorum:

  1. Canım afiyet olsun, değişik ve pratik gözüküyor.

    YanıtlaSil
  2. mmm eline sağlık nefis gorunuyor...ben de cok yapıyorum bu aralar kumpir niyetine

    YanıtlaSil
  3. Off pizza harika görünüyor
    Ellerinize sağlık canım

    YanıtlaSil
  4. tatil eğlenceli geçiyor desene:))
    bencede çok çabuk geçti ama.anlamadım hiç.
    patates pizzası güzel olmalı.ellerine sağlık ve afiyetler olsun canım.sevgiyle kal..:))))

    YanıtlaSil
  5. cok hos yaa, demek iki kilo patates haslamis :))))

    yarismayi ailenize uyarlamaniz da cok hosuma gitti, super valla..ve tebrik ederim seni de ;) belli ki cok pratiksin de, kalan patatesleri ne guzel degerlendirmissin, ellerine saglik..

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim sağolun :) yorumlarınız güne çok güzel başlamamı sağladı :)

    YanıtlaSil
  7. Ellerine saglik harika olmus!
    Birinciliginide kutlarim menunde ne vardi :)

    YanıtlaSil
  8. güzel bir değerlendirme olmuş, evde program yapmak bahanesiyle belki mutfağa hiç girmeyenler bile girmiş olmuş güzel fikir

    YanıtlaSil
  9. GeCe evet haklısın mesela kız kardeşim ve erkek kardeşim daha önce hiç yemek yapmamışlardı onlarında neler yapabileceğini görmüş olduk.
    Meralcim benm menümde tarhana çorbası, fırında tavuk, patates kavurması vardı.

    YanıtlaSil