27 Şubat 2009 Cuma

güneş, ay, yıldız ve saksı çiçeklerimiz

Çiçeklerimizin saksılarını kağıt bardakları ikiye bölerek yaptık. Ayrıca bugün bütün- yarım kavramlarını çalıştığımız için önce bardağın bütün halini gördük sonra iki parçaya ayırdık. Çiçeklerimizi katlama yöntemiyle yaptık.
.........................................................................................................................................................................



Aslında bu etkinliği grup çalışması şeklinde bir mobil yapmamız gerekiyordu ama ben son anda değiştirerek her çocuğa ayrı ayrı mobiller yaptırdım. Fon kartonuna çizilmiş güneş, ay ve yıldızı çocuklar kestiler. Ay ve yıldızı folyo ile kapladılar. Sonra hepsini sıra ile ip üzerine zımbaladık..

6 yorum:

  1. iki çalışmada çok yaratıcı, bardakların yarım kullanılmasını çok sevdim.

    YanıtlaSil
  2. yaaa bukadar tesadüf olur mesleklerimiz aynı isimlerimiz aynı hatta bugun yaptığımız faaliyet bile aynı:)))))))

    YanıtlaSil
  3. Etkinliklerin hepsi cok guzel, ozellikle cicekler ellerine saglik seninde miniklerinde :)
    Cok gecmis olsun biran once toparlarsin insallah.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. Micheal konusunda haklısın bende anlamadım neden yaptı yasık oldu ona. Seni de tanıdım bir türk friend daha tanıdım.Seni de takip ettim artık. Ben basen yanlış yazıom sen anlamassan english yascam ok. Türkçem sizlen gelişcekmiş annem dedi.Sen ne güsel yapmışsın bunlar çok sevdim ben.

    YanıtlaSil
  5. canım ne güzel faaliyetler bunlar..
    o minik ellerin ellerine sağlık ,öğrenmenlerinin güzel yüreğine mutluluk versin Allah..
    sevgiler benden..

    YanıtlaSil
  6. ne güzeller maşallah herbirine eğlenerk öğreniyorlar

    YanıtlaSil