6 Şubat 2009 Cuma

İlk mim

Daha önce hiç mimlenmemiştim embir beni mimlemiş ilk heves görür görmez cevaplyorum :)

1.Hayatınızdaki en önemli varlıklar?
Ailem, ailem, ailem..

2.Kısaca günlük programın nasıldır?
Şuan tatilde olduğum için oldukça boş günler geçiriyorum ama okullar açıkken sabah 6.50 gibi zorla gözlerimi açıyorum 7.45 yurttan çık 8.30 okuldayım. Saat 2ye kadar öğrencilerim ve ben günün yarısını bitiriyoruz zaten. Saat 3te zorunlu olarak kaldığım yurt odama geri dönüyorum hemen bilgisayar ve tv açılıyor tabi elimde mutlaka şişler ve yünler msn de kamera ya annemlere ya da canıma açık bir gözüm tv de.. Bütün bunlara ara verip ertesi günün planlarını hazırlıyorum sonrada doğru yatağa..

3.Tüm hobiler bizim ama en çok hangisi sizi mutlu ediyor?
Tabiki örgü örmek birde dikiş öğrenebilsem eminim ki örgüden daha çok mutlu edecek beni ama bir türlü fırsatım olmuyor..

4.Yemek yapmak zevk mi artık zaruret mi ?
Yurt odasında yapılan yemekler zaruret ama güzel bir mutfakta yapılan yemekler çok büyük zevk :)

5.En sevdiğin çiçek ve sevme sebebin ?
Papatyaları çok severim ama sevmemin özel bir nedeni yok sanırım. Baharda her yere bakınca papatyaları görmek beni mutlu ediyor. Bir de öğrencilerim baharda hep bahçelerinden, okul yolundan papatyalar toplayıp getirirler bana sanırım bu yüzden seviyorum.

6.Anılarını gözden geçir ve benimle ilk ama hatırlıyabildiğin ilk çocukluk anını paylaş
Aklıma ilk gelen kuzenimle boş şırıngalara su doldurup evin önündeki duvarın arkasına saklanıp yoldan geçenlere su sıkardık bizi farketmediklerini düşünürük ama azarı işitince anladık ki saklanmayı becerememişiz :)
bende meralinanasınıfını mimliyorum kabul ederse :)

1 yorum:

  1. Hepimiz çocukluğumuzda birilerini ıslatmışız demek ki :)) Çocuk anılarımız ne kadar çok değil mi? Öpüyorum

    YanıtlaSil