9 Şubat 2009 Pazartesi

Bir kitap..


Tatilde kitap okumak için bol bol vaktim oldu bende bunu değerlendirdim tabi ki. Tatilde okuduğum kitaplar içerisinde beni en çok etkileyen Feraye oldu. Kurtuluş savaşı döneminde çekilen sıkıntılar ve bütün bu zorluklar arasında yaşanan gerçek aşkı anlatıyor kitap.. Bu tarz romanlardan hoşlananlara kesinlikle tavsiye edebilirim.
Ben kitapyurdundan sipariş verdim ve kısa bir süre içinde elime geçti kitap. Kitap yurdundan ikinci alışverişim. Daha önce internetten hiç alışveriş yapmadım nedense bir türlü güvenemiyordum. Kitapyurdundan sipariş vermeden öncede çok araştırdım güvenirliğini ama pek bilgi sahibi olamadım. Ama artık rahatlıkla söyleyebilirim ki gerçekten güvenilir bir site...

8 yorum:

  1. biz de ideefixe den alıyoruz genelde...orası da cok guvenilir..feraye konusu itibariyle ilgimi çekti o dönemi anlatan kitapları okumayı seviyorum...sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  2. gerçekten çok akıcı ve gerçekçi bir kitap. bu arada bende sizin tavsiyenizle 'uçurtma avcısı' kitabını aldım ama şuan elimde başka bir kitap olduğu için henüz başlayamadım baya meraklanıyorum nasıl bir kitap acaba..

    YanıtlaSil
  3. Nur cok iyi oldu, hatirladim simdi...benimde okumam gereken ve elimde olmayan iki kitap var. tez vakitti temin etmeliyim..bende hic siparisle kitap almadim, ama hemen bakicam simdi ;) sagolasin...

    YanıtlaSil
  4. Kitap okumayı çok seviyorum ama evlenince dah az okumaya başladım. Eskiden evimle işimin arası çok uzaktı. Hergün kitap okurdum, şimdi yürüyerek gideceğim mesafede ve akşamları da blog işleri ile ilgilenince kitap okuma sıklığım maalesef azaldı :(

    YanıtlaSil
  5. Merhaba :))

    Internet guvenli, alinan mal cgu zaman ulasiyor benim de tek korkum hackerlar :)) Kitabi duymustum ama okuma firsatim olmadi, umarim bir gun okurum ben de bu kitabi :)) Kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. bende internetten alışveriş yapmaktan korkanlar arasındayım bunları duyduğum iyi oldu..

    YanıtlaSil
  7. Blogunun yeni hali guzel olmus gule gule kullan..
    Bende internetten alisveris yapmayi cok guvenli bulmuyorum ama yapiyrum yinede..

    YanıtlaSil
  8. şablon güzel olmuş bu kitabı okumadım okuyayım bende severim çünkü bu tip romanları

    YanıtlaSil