6 Şubat 2009 Cuma

Eticin oldu Öznurcin :)



Geçen gün eve geldim annem beni eticin yaptım diyerek karşıladı :) Bir baktım baya baya eticine benziyordu yaptığı. Bildiğiniz en basit kurabiye hamuru hazırlıyorsunuz ortasını bardak yardımıyla çıkarıyorsunuz ve öyle pişiriyorsunuz. Piştikten sonra ortasına hazırlanmış jöleyi koyuyorsunuz ve üzerini kurtçukla süslüyorsunuz. Jöle donunca eticinleriniz hazır oluyor. Annem jöleyi kıvamının biraz daha koyu olması için 2 bardak yerine 1 bardak suyla hazırladığını söyledi. Birde annem limonlu jöle kullanmış jöle kısmı sizin tercihinize kalmış.. Afiyet olsunn :)

4 yorum:

  1. eticini çok seviyor cocuklar ev yapımı tarif olmasına cok sevindim...eline sağlık annenin:)

    YanıtlaSil
  2. Bayilirim ben eti cine evde bulunur mutlaka :)
    Deniyem bu tarifide :)

    YanıtlaSil
  3. çocuklacocuk annem adına teşekkür ederim :)
    meral bende bayılırım eticine böyle evde yapılmış olanı daha güzel oluyor :)

    YanıtlaSil
  4. waaaww daha bi arkadasin blogunda cocuklugumuzun eti pufunu ve cokomelini gordum, bi de ustune eti cini gorunce ben tumden koptum...denemeliyim hemde hemeeeen..yo yo gece vakti olmaz ayse, yarin denersin olar mi ;)

    YanıtlaSil