10 Şubat 2009 Salı

Sihirli boya

Bugün sihirli boya yaptık çocuklar çok eğlendiler ve çok şaşırdılar. Aaaaa öğretmenim çok sihirli bişey bu altından resim çıkıyor diyorlar :) Dünyamız-gökyüzü çalışmalarımıza devam ettiğimiz için ben ay ve yıldızlar çizdim. Çocuklarda siyaha boyadılar. Bu arada öğrencilerim suluboyaya yaş boya diyorlar :)) nerden akıllarına geldi öyle söylemek bilmiyorum..
Sihirli boya yapımı kolay ve oldukça eğlenceli bir çalışma. Beyaz mumla kağıdın üzerine istediğiniz resmi çiziyorsunuz. Üzeri suluboya ile boyanınca mumla çizilmiş yerler ortaya çıkıyor.

5 yorum:

  1. Biliyoruz bunu biz bile yaparken keyif alıyoruz.

    YanıtlaSil
  2. Cok eglenceli bir aktivite olmus cocuklar icin :)) Gercekten cok yaratici ve guzel bir yontem :))

    YanıtlaSil
  3. bende hatırladım
    çocukken yapıyorduk
    Yankı gelsin bizde yapalım
    Teşekkürler çocuklar
    Teşekkürler annesi bizimle paylaştığın için

    YanıtlaSil
  4. süprizler güzeldir. Eskiden bende öğrencilerime yapardım.

    YanıtlaSil
  5. hatırlattığın için teşekkürler unuttuğum bir çalışma olmuştu bende yaptırayım yarın:)))

    YanıtlaSil